Schoolwerk : Part 2

Na mijn eerste schoolwerkje ben ik op zoek gegaan naar een 2de projectje. Aangezien ik voor mijn kleine man nog geen uitgebreide kleerkast heb met winterkleertjes had ik het idee een patroon uit te testen van Ottobre zodat ik het enkele malen kan maken maar in verschillende stofjes. -indien tevreden natuurlijk-

Uitgaand van het feit dat mijn vorige project te groot was, nml. maatje 116 heb ik dus een 110 gemaakt. Afgaand op de maattabel en de maten van mijn jongste telg ging dit goed komen.

Helaas pindakaas… 🙂

Straks moet ik een 98 maken voor mijn 108cm grote man 🙂

Hierbij het resultaat;

Ik heb gekozen voor donkerblauwe gabardine (wollen-winterversie) – afwerking met restkatoentje en gele paspel.

Voorzien van zakjes en verstelbare taille.

Afbeelding

#Patroon: Ottobre 04/2013

#Model: So-good, model A zonder achterzakken

#Stof: Gabardine

One thought on “Schoolwerk : Part 2

  1. Pingback: Schoolwerk : Part 2 | Homemade-Nina

Geef een reactie

